MEERWAARDE
Een van de meest onderschatte aspecten in eetgelegenheden, of het nu een restaurant, brasserie of cateringbedrijf betreft, is de meerwaarde van de HORECA EXPRESS.
Je kan het niet koken, het voegt geen extra smaak toe aan het eten (behalve dan de kwaliteit), maar uw klanten zullen het gemis zeker merken. Ook al sta je er niet bij stil, je hebt een leverancier maar het helpt je...... of juist niet. Als een klant uw eetgelegenheid bezoekt, staan deze er niet bij stil wat er allemaal aan vooraf is gegaan voordat hij het eten voorgeschoteld krijgt. Ze letten er alleen op of het eten warm is, lekker en of het op tijd geserveerd wordt.
Zoals in de meeste bedrijven, als de leveranties goed gaan is dit onzichtbaar, echter gaat het fout dan zal uw klant dat merken en in de huidige tijd waar alles "connected" is .......anderen ook snel.
Misschien bent u tevreden met uw huidige leverancier en geeft u deze het cijfer 7..........wij willen graag weten hoe we van die 7 een 10 kunnen maken.
Als u nog niet heeft nagedacht over een goede leverancier en de impact hiervan op uw bedrijfsvoering, is dit misschien het moment om er mee te beginnen - het succes van uw bedrijf kan er van afhangen.
Een van de meest onderschatte aspecten in eetgelegenheden, of het nu een restaurant, brasserie of cateringbedrijf betreft, is de meerwaarde van de HORECA EXPRESS.
Je kan het niet koken, het voegt geen extra smaak toe aan het eten (behalve dan de kwaliteit), maar uw klanten zullen het gemis zeker merken. Ook al sta je er niet bij stil, je hebt een leverancier maar het helpt je...... of juist niet. Als een klant uw eetgelegenheid bezoekt, staan deze er niet bij stil wat er allemaal aan vooraf is gegaan voordat hij het eten voorgeschoteld krijgt. Ze letten er alleen op of het eten warm is, lekker en of het op tijd geserveerd wordt.
Zoals in de meeste bedrijven, als de leveranties goed gaan is dit onzichtbaar, echter gaat het fout dan zal uw klant dat merken en in de huidige tijd waar alles "connected" is .......anderen ook snel.
Misschien bent u tevreden met uw huidige leverancier en geeft u deze het cijfer 7..........wij willen graag weten hoe we van die 7 een 10 kunnen maken.
Als u nog niet heeft nagedacht over een goede leverancier en de impact hiervan op uw bedrijfsvoering, is dit misschien het moment om er mee te beginnen - het succes van uw bedrijf kan er van afhangen.